عنوان : آلبوم عروسی زیبا و فوق العاده 

آلبوم عروسی و عکس های عروسی برای عروس و داماد از جمله خاطره انگیز ترین و مهمترین قسمتی است که در مراسم عروسی باید حتما به آن توجه داشت. بسیار مهم است که بدانید انتظارتان از یک آلبوم عروسی چیست. از خیلی چیزها قبل و بعد از جشن می توان عکس گرفت. حتی برخی از زوج ها یک روز را به طور جداگانه به عکس گرفتن اختصاص می دهند. تصمیم گیری برای این برنامه به زوج و عکاس عروسی مربوط است.
این نکات در مورد عکاسی عروسی را بخوانید تا سریعتر، هوشمندانه تر، عاقلانه تر و بهتر تصمیم بگیرید. هر یک از این نکات توسط متخصص مربوطه اش نوشته شده است.
عکاسی قبل، هنگام و بعد از جشن عروسی قسمت هایی هستند که آلبوم عروسی را تشکیل می دهند. اکثر عکاسان مجالس عروسی فقط روی همین مراحل مرسوم تمرکز می کنند و برخی همین مراحل را با ایده های جدیدی آزمایش میکنند.

بسیار مهم است که بدانید انتظارتان از یک آلبوم عروسی چیست. از خیلی چیزها قبل و بعد از جشن می توان عکس گرفت. حتی برخی از زوج ها یک روز را بطور جداگانه (غیر از روز جشن عروسی) به عکس گرفتن اختصاص می دهند. تصمیم گیری برای این برنامه مربوط به زوج و عکاس عروسی می شود.


نمایی بی‌نظیر از سالن یک عروسی پاییزی با رنگ‌های زیبا، درخشان و خیره کننده.
موقع عکس گرفتن کوچکترین جزئیات لباس عروسی تان را فراموش نکنید.
از عکاس بخواهید اولین عکس العمل همسرتان را بعد از دیدن شما با لباس سفید عروسی، آرایش، تور و ... ثبت کند.
لحظه ورود شما به سالن پذیرایی می‌تواند نمایی بی‌نظیر و خلاقانه برای عکاستان باشد.
کیک عروسی‌ شما شاید ساده باشد اما تصویر آن خاطره شیرینی است.
این هم یک نمای متفاوت برای نشان دادن ترس، شادی، هیجان و استرس عروس پیش از لحظه عقد.
از عکاستان بخواهید که از فوتوشاپ برای خلق عکس‌های بدیع و خلاقانه بهره بگیرد نه برای رنگ و لعاب دادن بیشتر به آرایشتان که شما را تبدیل به یک عروس مصنوعی می کند.
استفاده درست از تور عروس در هنگام عکاسی می تواند یک پرتره زیبا ار عروس خانم رقم بزند.

عکس های سنتی عروسی:

عکس های عروس:
عروس تنها، عروس و مادر عروس، عروس و پدر عروس، عروس با پدر و مادر عروس، فقط پدر و مادر عروس، عروس با پدر و مادربزرگ، عروس با خواهر و برادر، عروس با خانواده عروس، عروس با ساقدوش ها

عکس های داماد:
داماد تنها، داماد و مادر داماد، داماد و پدر داماد،  داماد با پدر و مادر داماد، فقط پدر و مادر داماد، داماد با پدر و مادر بزرگ، داماد با خواهر و برادر، داماد با خانواده داماد

عروس و داماد:
عروس و داماد به تنهایی، عروس و داماد با هریک از پدر و مادرشان، عروس و داماد با هریک از پدر و مادر بزرگشان و خانواده، عروس و داماد با عمه ، خاله، عمو و دایی