۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

چگونه از پوست خود محافظت کنیم

عنوان: راه هایی برای داشتن پوستی تمیز و  چگونگی محافظت از پوست

پوست یکی از عوامل مهم در زیبایی فرد می باشد،داشتن پوستی تمیز در این آلودگی های هوا کارخیلی سختی می باشد. ولی استفاده مداوم از ماسک های میوه ای می تواند تاثیر بسیاری در سلامت و زیبایی پوست داشته باشد.

نور آفتاب عامل مهم بروز بسیاری از بیماری های پوستی به شمار می رود و استفاده از کرم های ضد آفتاب میتواند به خوبی از پوست شما در برابر اشعه های زیانبار آفتاب مراقبت کند و در اصل ضد آفتاب محافظ پوست شما در برابر آفتاب است و همچنین کرم ضد آفتاب از مهمترین اقلام آرایشی و بهداشتی به شمار میرود.

نورآفتاب، عامل اصلی در بروز بعضی مشکلات پوستی ار قبیل آفتاب سوختگی، چین و چروک ، پیری پوست، لکه های پوستی ،حساسیت نسبت به نورو بدخیمی‌های پوستی است .برای محافظت در برابر نور آفتاب روشهایی وجود دارد که عبارتند از:پوشیدن لباسهای پوشیده ،استفاده از کلاههای لبه دار ،استفاده از عینکهای ضد آفتاب و استفاده از کرمهای ضد آفتاب.

طبیعت پوست

تجربه خود شما در انتخاب ضد آفتاب هم بسیار مهم است. ضد آفتابی که مثلا برای دوست شما بسیار مناسب است می تواند برای شما مضر باشد. ممکن است شما یک ضد آفتاب خوب و با قیمت بالا تهیه کنید اما هنگام استفاده احساس راحتی نکنید مثلا احساس گرمی و خفکی داشته باشید یا به آن حساسیت داشته باشید و پوستتان قرمز شود یا خارش پیدا کند. از همه مهم تر اینکه ممکن است صورت شما هنگام مصرف آن جوش بزند. همه اینها ، علل خوبی برای عوض کردن ضد آفتاب است. آنقدر تجربه کنید تا نوع مناسب را برای پوست خود بیابید.

سن

استفاده از ضد آفتاب در دوران کودکی حتی مهم تر از جوانی است بنا بر این کودکانتان را به مصرف آن عادت دهید. هر روز باید از ضد آفتاب استفاده کنید و حتی در فصل زمستان و در هوای ابری نیز آن را ترک نکنید در صورتی که در فصل زمستان یا در هوای ابری هستید و کارتان در خانه و محلی است که نور مستقیم آفتاب وجود ندارد ، مصرف یک بار در روز ضد آفتاب کافی است اما در صورتی که در بیرون خانه و در هوای آفتابی قرار دارید هر ? تا? ساعت ضد آفتاب مصرف کنید. در مصرف ضد آفتاب صرفه جویی نکنید.

نحوه صحیح استفاده از کرمهای ضد آفتاب:

حدود نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در برابر آفتاب باید کرم ضد آفتاب را روی پوست مالید.کرمهای ضد آفتاب باید هر 2یا4ساعت یک بار تجدید شوند.لوسیونهای ضد آفتاب باید هر دو ساعت و کرمها هر 3تا 4 ساعت تجدید شوند.هنگام تجدید ضد آفتاب نیازی به شستشوی ضد آفتاب قبلی نیست.برای ایجاد حداکثر محافظت بایستی برای ناحیه صورت حداقل به اندازه یک بند انگشت از کرم را روی پوست صورت مالید.در صورتیکه از کرمهای آرایشی استفاده میشود ضد آفتاب بایستی زیر این کرمها مصرف شوند.

 

قیمت و مارک ضد آفتابها:

واقعیت آنست قیمت ضد آفتابها بسیار متفاوت است .اما با تاکید میتوان گفت بالا بودن قیمت یک ضد آفتاب اصلا به معنای بهتر بودن آن ویا محافظت بیشتر در برابر اشعه ماورای بنفش نیست.همانگونه که ذکر شد میزان محافظت در برابر آفتاب راSPF،تعداد دفعات و میزان استفاده از کرم تعیین میکنند نه قیمت آن.حتی قیمت بالا ممکن است به دلیل محدودیتها مالی باعث مصرف کمتر ضد آفتاب توسط مصرف کننده شود و در نتیجه به صورت غیر مستقیم اثر محافظتی آن را کاهش دهد.

بنا براین نیازی نیست همیشه بدنبال ضد آفتاب گران بود تا اثر آن بیشتر شود . بلکه توجه به فاکتورهای ذکر شده فوق در انتخاب ضد آفتابهای مناسب بسیار مهمتر هستند. استفاده از یک ضد آفتاب ارزان قیمت و استاندارد و دارای مجوز به میزان کافی و تعداد دفعات مناسب خیلی بهتر از استفاده از یک ضد آفتاب گران قیمت باSPFبالا ولی یک یار در روز است.نقش ضد آفتاب در پوست را میتوان به نقش زدن مسواک و خمیر دندان در پیشگیری از پوسیدگی دندان تشبیه نمود.همچنانکه در مورد زدن مسواک نوع خمیر دندان از درجه چندم اهمیت برخوردار است ، از لحاظ اثر بحشی ومیزان محافظت در برابر آفتاب ،مارکهای مختلف تفاوت چندانی با هم ندارند.بر اساس سلایق شخصی بعضی از افراد ممکن است از بعضی از مارکها رازی تر باشند.

mento w mento

چیدمان زیبای مبل و داشتن نور کافی

عنوان : شیک ترین لباس برای جشن عروسی

 آموزش فوتبال ، خرید ادکلن ، خرید شارژ ایرانسل، همراه اول، رایتل، تالیا ، پیشرو باکس ، ثبت آگهیراینترنتی ، تبادل لینک ، اخبار روز ، ثبت آگهی رایگان ، پد دفع سموم بدن ، توپ20 ، دانلود آهنگ جدید ، افزایش اددلیست یاهو ، دسترسی به مجلات و مقالات علمی ، یک باکس ، نت گشت ، نمایشگاه مبل گلستان ، ساخت وبلاگ ، مجله آرایش و زیبایی ، فان سی،تفریحی ،عکس بازیگران ،زناشویی، مدل لباس، دکوراسیون، آشپزی ، سئو وب سایت ، خبرآموز ، سلطان وب ، تبادل لینک رایگان اتوماتیک هوشمند سه طرفه 

mento w mento

چه نکته هایی را باید در خرید لباس عروس باید رعایت کنیم؟

عنوان: نکات مثبت و منفی خرید لباس عروس

نکات مثبت و منفی خرید لباس عروس تمام نکات لازم در مورد نحوه خرید لباس عروس و مزایا و معایب آن را در اختیار شما قرار میدهد.

سعی کرده ایم همه ریزه کاری های تهیه لباس عروس و گزینه هایی که بعد از پایان مراسم دارید را مرور کنیم تا خودتان با یک حساب سرانگشتی بهترین راه را انتخاب کنید. اگر بخرید، یکی از بی دردسر ترین روش های تهیه لباس عروس را انتخاب کرده اید. همه مراکز دوخت و کرایه لباس عروس، لباس عروس هایی برای فروش هم دارند. با فراغ بال به فروشگاه ها و مزون ها و عروس سراها سر بزنید و لباس پرو کنید! اگر قصد خرید لباس عروس دارید ، کار شما کمی مشکل تر است. در درجه اول می بایست طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. ژورنالها و مجلات عروسی نیز می توانند به شما کمک کنند.


چه مزایایی دارد؟

فقط کافی است لباس دلخواهتان را پیدا کنید. از آن لحظه تا زمانی که لباس مال شما شود کمتر از ??دقیقه زمان می برد. دغدغه های خوب درآمدن لباس دوخته شده یا کهنه بودن لباس هم آزارتان نخواهد داد.

چه معایبی دارد؟

اصولا وزن عروس خانم ها در هفته آخر عروسی به واسطه فشارهای مختلف پایین می آید، آن وقت شما روز عروسی لباسی را خریده اید که دقیقا همین یک شبی که به کارتان می آید به تنتان گریه می کند. به این عیب اضافه کنید هزینه پرداختی را؛ چون اصولا خرید لباس عروسی برخلاف تصور عام از دوخت آن گران تر تمام می شود.

به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

پیش از خرید،کفش را متناسب با قد آقای داماد بخرید تا بلندی لباس تان در حد طبیعی باشد. همینطور لباس عروس منتخبتان را برای حداقل ??دقیقه بر تن خود نگه دارید تا همه عیوب پنهانش از سنگینی بیش از حد گرفته تا دست و پا گیر بودن آن بر شما آشکار شود.

خرید لباس عروس پر هزینه تر از اجاره لباس عروس می باشد ، اگه شما جزو آن دسته از افرادی هستید که پول در درجه دوم برای شما اهمیت دارد و اهمیت و زیبایی و استایل و خاص بودن لباس عروس برای شما مهم تر است ، بهتر است لباس عروس خود را سفارش و خریداری نمایید. یکی از حسن هایی که خرید لباس عروس برای شما دارد این است که این لباس میتواند به عنوان یادگاری برای شما باقی بماند.

قیمت لباس‌های عروسی براساس کاردستی که برای تزیین بالاتنه و تور دامن آن پرداخت کرده‌اید، بسیار متفاوت است. لباس عروسی‌های خارجی معمولا چون کار دست کمتری روی‌شان انجام شده‌ است، قیمت ارزان‌تری دارند ولی اگر شما لباس عروس‌های مارک‌دار را از روی ژورنال انتخاب کنید، باید منتظر پرداخت قیمت‌های گران‌تری هم باشید.

mento w mento