عنوان : سفارش لباس مجلسی زیبا و بسیار شیک برای شب رویایی

انتخاب لباس مجلسی مناسب و برازنده شما برای درخشیدن در مراسم عروسی یک انتخاب بسیار مهم است و با رعایت برخی نکات درانتخاب لباس مجلسی زیبا و بسیار شیک میتوانید مناسب ترین لباس مجلسی را انتخاب کنید. آیا تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که چرا برخی رنگ ها بیش از باقی رنگ ها به شما می آیند؟ طبق گفته کارشناسان، برای آنکه بدانید چه رنگی هارمونی بیشتری با بدن شما دارد باید سه مورد را مدنظر بگیرید: رنگ مو، رنگ چشم و رنگ پوست.
رنگ پوست، مو و چشم چه ارتباطی به رنگ لباسی که انتخاب می کنیم یا آرایشی که برمی گزینیم دارد؟مجموعه  ای از قوانین کلی درباره ارتباط رنگ پوست و مو و چشم و رنگی که برای لباس یا حتی آرایش تان انتخاب می کنید، وجود دارد. برای مثال، در صورتی که رنگ موهای شما تیره ولی رنگ پوست تان روشن است و چشمان قهوه ای تیره یا مشکی دارید، برای آرایش باید از رنگ های گرم به ویژه قهوه  ای و بژ استفاده کنید.

به رنگ آب
در دنیای طراحی به این رنگ، رنگ آب گفته می‌شود. این رنگ ملایم و خاص در میان رنگ‌های امسال برای لباس هم بود. این رنگ را می‌توانید با رنگ‌های مختلفی چون خاکستری، مشکی و سفید ست کنید و رنگ خاص بیافرینید. این رنگ را برای افرادی که رنگ پوست سفیدی دارند، پیشنهاد نمی‌کنیم چون بی‌حال و رنگ پریده به نظر می‌رسند. در مقابل برای افراد سبزه انتخاب خوبی است.

هارمونی رنگ ها سبب به وجود آمدن جذابیت می شوند.

رنگ های قرمز تند، قرمز جگری، آبی نفتی، آبی اردکی، بژ، قهوه ای شکلاتی، برنز و قرمز مایل به نارنجی برای لباس شما بسیار مناسب است.  رنگ مشکی، آبی روشن و صورتی و سفید چندان شما را جذاب نمی کند پس باید از خریدن لباس هایی با این رنگ پرهیز کنید. در میان جواهرات نیز طلای زرد همراه با یک سنگ زیبای قرمز رنگ بسیار به شما می آید. در صورتی که پوستی تیره ولی موهای روشنی دارید و چشمان تان به رنگ آبی روشن یا سبز است، برای آرایش رنگ های گرم مانند قهوه ای طلایی یا بژ را انتخاب کنید.
ایده آل ترین رنگ ها برای لباس شما خاکستری براق، زرد تند، نارنجی و سبز است. برعکس رنگ سفید، مشکی و آبی تیره به هیچ وجه به شما نمی آید. در میان جواهرات نیز طلای زرد را انتخاب کنید.

درنهایت، در صورتی که پوست و موهای تیره رنگی دارید برای آرایش رنگ های سرد با تن آبی و نقره ای را انتخاب کنید و برای لباس رنگ هایی مانند سفید، صورتی، قرمز شاد، مشکی، خاکستری و... را برگزینید. طلای سفید همراه با الماس یا یاقوت بیش از طلای زرد به شما می آید.