عنوان : لباس مجلسی شیک و مناسب فصل تابستان

برای انتخاب لباس مجلسی شیک و مناسب فصل تابستان باید برخی نکات ساده و بسیار مهم را در نظر داشت. شما به یک عروسی دعوت شده اید ، برای انتخاب لباس مورد نظرتان دچار مشکل شده اید ، و از سوی دیگر دلتان می‌خواهد در این جشن شما تک باشید ، باید چه کرد ؟معمولا افراد هنگامی که به یک جشن عروسی دعوت می‌شوند ، تا شب مورد نظر فرا رسد دچار استرس می‌شوند .

لباس مجلسی بپوشید که کاملا اندازه تنتان باشد : پوشیدن لباس های تنگ شما را چاق تر نشان می دهد ! چون قسمت هایی از بدن که دارای چربی هست باعث بوجود آمدن چین و چروک های نازیبایی میشن … پس بهتره لباسی بپوشید که کاملا مناسب اندام شما باشه. خانم های چاق بهتر است از پوشیدن لباس هایی از جنس ساتن و ابریشم بپرهیزند چون جنس لباس باعث می شود اندام شما بزرگتر نشان داده شود.

 رنگ مو و چشم
بعد از توجه به رنگ پوست خود، می‌توانید رنگهایی را برای پیراهنتان انتخاب کنید که باعث توجه بیشتر به رنگ مو یا رنگ چشم شما شود.
اگر چشم‌های آبی رنگی دارید، رنگهای گرمی مانند زرد، نارنجی یا طلایی را انتخاب کنید. اگر چشمان سبز رنگی دارید، رنگهای گرمی مانند صورتی، قرمز، نارنجی یا قهوه ای بسیار مناسب است. برای چشم‌های فندقی یا قهوه ای، رنگهای سرد مثل آبی، ارغوانی و سبز انتخاب‌های بسیار عالی است.

اگر دوست دارید به موهای شما توجه بیشتری بشود، می‌توانید از چنین رنگهایی استفاده کنید: اگر موی بلوند یا قهوه ای دارید، پیراهن ارغوانی یا آبی بپوشید. اگر موهای قرمز رنگ دارید، رنگهای قرمز و نارنجی بهترین رنگ انتخابی شما خواهد بود. موی مشکی هم با رنگهای خیلی تیره و براق، بسیار خوب به نظر می‌رسد.

 

لباس‌های را که بهتر است برای جشن‌های شبانه انتخاب کنید :
لباس‌هایی را که برای مهمانی‌های شبانه می‌خواهید بپوشید لزومی ندارد که بلند باشد ، اگر هم بلند باشد باید از یک ناحیه ی دیگر باز باشد تا جلوه ی شیک و شکیلی را به شما ببخشد .

بخصوص دختر خانم‌های جوان نباید لباس‌ها و ماکسی‌های بلند را بپوشند. زیرا شکل و فرمی زنانه به شما می‌بخشد .

راجع به پارچه‌هایی با الیافی مانند ابریشم ، ساتن ، ارگانزا ، .... مخصوص جشن‌های عروسی هستند و بستگی به سلیقه و علایق شخصی هر کس دارد ، که مایل باشد از کدام یک از این نوع پارچه‌ها استفاده کند. معمولا لباس‌های که برای مراسم ازدواج می‌پوشند دارای شکل و فرمی بلند هستند .

اگر لباس شب شما دارای حالت و فرمی مربع شکل می‌باشد کفشی که می‌پوشید باید دارای پاشنه ی پنج سانتی باشد تا لباس شما بهتر نمایان شود . دختر خانم‌های جوان که دیگر نه نوجوان هستند و نه به سنی رسیده اند که مانند خانم‌ها لباس بپوشند بهتر است کفشی را که می‌پوشند 2 - 3 سانت پاشنه داشته باشد نه بیشتر زیرا اگر دارای پاشنه ی بلندی باشد حالت زنانه به خود می‌گیرند .

البته نکته ی دیگری که در رابظه با پوشیدن کفش در مجالس عروسی وجود دارد این است که کفشی را انتخاب کنید و بپوشید که راحت باشید ، زیرا شما زمان زیادی را باید با همان کفش‌ها سپری کنید ، بخصوص اگر بخواهید برقصید حتما باید کفش ‌های راحتی بپوشید.